Dobra Literatura

Dziecko nie jest PROJEKTEM ani rodzica, ani nauczyciela. Ma własny POTENCJAŁ i BIOSTRUKTURY (dane od natury), które powodują, że JEST takie, jakie jest. Ma także własne PROBLEMY ROZWOJOWE… Nie może zachowywać się tak jak dorosły bo jest SOBĄ – dlatego naucz się kierować nim, zgodnie z jego własnym potencjałem, dawaj wskazówki, a w razie potrzeby wzmocnij i pomóż.

Żadne dziecko nie planuje sprawiać kłopotów czy ponosić porażek w szkole! Zachowanie jest wypadkową wielu czynników, które trzeba zrozumieć… i o tym jest ten przewodnik.
Rozwój dziecka przebiega dynamicznie. Czasem jest harmonijny, podręcznikowy, a problemy niemal nie występują. Czasem jest inaczej. To kwestia bardzo indywidualna. W przypadku rozwoju nieharmonijnego i występowania problemów rozwojowych szczególne znaczenie mają uważna obserwacja funkcjonowania dziecka oraz jak najszybsze udzielenie mu odpowiedniej pomocy. Wczesna diagnoza to najlepsza profilaktyka trudności szkolnych i załamania się losów dzieci.

„Zrozum mnie” zostało napisane prze matkę i córkę. Małgorzata Taraszkiewicz jest psychologiem i couchem, prowadzi poradnię dla rodziców i nauczycieli. Córka Małgorzaty – Zuzanna, ukończyła „ekologię człowieka”. Jest m.in. trenerem, choreoterapeutą oraz duolą. Obie panie są współautorkami pakietu rozwojowego dla przedszkoli i szkół Neurobox.pl. Wiedza połączona z doświadczeniem pozwoliły im napisać poradnik „Zrozum mnie”, w którym duża dawka wiedzy teoretycznej przeplata się z praktycznymi zadaniami.

Gorąco polecamy!
dobraliteratura.pl

Newsletter
close slider

Zapisz się do newslettera