Zmysłowa ucieczka w tropiki z linią MONOI od Yves Rocher

Czy można czuć zapach słońca i niekończących się wakacji bez przerwy? Dzięki produktom z linii MONOI od Yves Rocher jest to możliwe! Ich aromat i zawarte w nich składniki to uczta dla zmysłów i skóry. Na dodatek to produkty stworzone w trosce o planetę. Warto poznać je bliżej.

Kiedy robi się cieplej, chętniej sięgamy po kosmetyki o egzotycznych aromatach. Dlatego linia MONOI Yves Rocher jest idealną propozycją na nadchodzące miesiące, bo już sama jej nazwa oznacza dosłownie „pachnący olej”. Same doznania aromatyczne to nie wszystko. Ponieważ marka Yves Rocher od zawsze czerpie z natury to, co najlepsze, tym razem bohaterem swoich produktów uczyniła olej monoi. Ten składnik pochodzi wprost z malowniczej wyspy Tahiti, otoczonej rafami koralowymi. Tamtejsze mieszkanki stosują go, by chronić skórę i włosy przed wysuszającym je słońcem. Olej monoi powstaje w procesie maceracji gardenii tahitańskiej (zwanej kwiatem tiaré) w oleju kokosowym, dzięki czemu zachowuje swoje niezwykłe właściwości. Działa jednocześnie odżywczo, kojąco i nawilżająco, a jego słodka i ciepła woń jest często określana mianem kultowego zapachu lata. Używany w tej gamie kosmetyków olejek monoi posiada oznaczenie pochodzenia geograficznego (PDO), świadczące o jego oryginalności.

Jednocześnie marka Yves Rocher po raz kolejny udowadnia, że nie jest jej obca przyszłość naszej planety. W linii MONOI pojawiła się właśnie nowość, idealna na lato i stworzona z myślą o środowisku.

Pielęgnacja w wersji eko

Według danych WWF Polska, każdego roku w oceanie ląduje aż 8 milionów ton plastiku. W wyniku ciągłego zaśmiecania rocznie przez tego typu odpady ginie aż 100 milionów ssaków morskich. Dlatego tym bardziej powinniśmy przyjrzeć się produktom, które stosujemy na co dzień i spróbować ograniczyć zużycie plastiku. Tu z gotową odpowiedzią przychodzi marka Yves Rocher, która właśnie wprowadziła do sprzedaży uzupełniacze żeli pod prysznic, podlegające w 100 proc. recyklingowi.

W linii Monoi zadebiutował szampon-żel pod prysznic Monoi refill Yves Rocher – 55,90 zł – 600 ml.
To kosmetyczny eko-uzupełniacz w dużej pojemności, którego opakowanie zostało wykonane w 90% z plastiku pochodzącego z recyklingu tworzyw sztucznych z wybrzeży Indii. Z szacunkowych danych wynika, że może to rocznie zmniejszyć ilość plastiku na przyoceanicznych plażach aż o 700 ton! Samo wykorzystywanie produktów typu refill zamiast kupowania kolejnych kosmetyków to
z kolei świetny wkład w dobro planety. W eko-buteleczce kryje się bowiem ten sam pełnowartościowy produkt, oparty na cennym olejku monoi. Na dodatek jest wielofunkcyjny, co dodatkowo zmniejsza ilość plastikowych opakowań w łazience. Bazuje w 93% na składnikach pochodzenia naturalnego, ma naturalne PH i jest w 97% biodegradowalny.  Żel skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia ze skóry, a jednocześnie działa zmiękczająco i kojąco. Z kolei szampon dodaje blasku włosom i dodatkowo wzmacnia końcówki. Kosmetyk jest bardzo wydajny, a jego kwiatowy, egzotyczny zapach na długo utrzymuje się na skórze.

Eko uzupełniacze dostępne są też w 8 innych zapachach:

Argan & płatki róż, Dzika alga & koper włoski, Kokos, Kwiaty łąkowe & wrzos, Malina & mięta, Mango & kolendra, Owies & gryka oraz Wanilia bourbon.

O marce Yves Rocher:            

La Gacilly to niewielka malownicza miejscowość położona w sercu Bretanii nieopodal miast Rennes i Vannes. To właśnie tu, ponad 60 lat temu narodziła się marka Yves Rocher.

W 1959 roku Yves Rocher – młody człowiek zafascynowany światem roślin -stworzył na poddaszu rodzinnego domu pierwszą formułę wykorzystującą ich lecznicze walory: maść na bazie ziarnopłonu. Produkt okazał się skuteczny i szybko zyskał uznanie klientów. I tak z miłości do przyrody oraz z pasji, narodził się koncept marki wykorzystującej dobroczynne właściwości roślin w formułach kosmetyków. Dziś, ponad 60 lat później, kosmetyki marki nadal wytwarzane są we Francji.
W La Gacilly na powierzchni 2 hektarów rozciąga się ogród botaniczny Yves Rocher, pełniący rolę laboratorium w plenerze.

Uprawy Yves Rocher posiadają certyfikat potwierdzający, że gatunki są uprawiane zgodnie z zasadami ekologicznego i zrównoważonego rolnictwa. Botanicy
i agronomowie marki obserwują i analizują procesy przyrodnicze, tak aby osiem flagowych roślin występujących w kosmetykach Yves Rocher wzrastało w zgodzie z naturą. Są to rumianek pospolity, rumianek rzymski, arnika, nagietek, bławatek, malwa, carpobrotus edulis (karpobrot jadalny) i przypołudnik kryształowy.

  • Zmysłowa ucieczka w tropiki z linią MONOI od Yves Rocher Czy można czuć zapach słońca i niekończących się wakacji bez przerwy? Dzięki produktom z linii MONOI […]
  • FITO SPA TO JAKOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW Polska marka Fito Spa to w 100% naturalne, wegańskie i aromaterapeutyczne kosmetyki najwyższej jakości. Znajdziecie u nas oleje do pielęgnacji […]
  • Seria Hydra Végétal od Yves Rocher Siła nawilżenia prosto z natury Skóra potrzebuje nawilżania bez względu na wiek. Aby zrównoważyć poziom wody w skórze i przywrócić […]
  • DOTDESIRE – polska marka dla kobiet od kobiet. W duchu slow fashion tworzy klasyczne jedwabne scrunchies, jak i jedyne w Europie gumki z kieszonką, do których […]
  • Blossom to polska marka – producent naturalnych kosmetyków: hydrolatów, olejów pielęgnacyjnych i olejków eterycznych. Naszym celem jest dostarczanie wartościowych produktów w przystępnych cenach, plasujących się w […]
  • Zapraszamy do  Kikaboni! Ambasady organicznych produktów z  Afryki. Kikaboni to  miejsce, gdzie natura, zdrowie i  Afryka przenikają się, czego efektem są  afrykańskie produkty dostępne na  wyciągnięcie […]
  • OCHRONNA MOC WODY TERMALNEJ Z ALP FRANCUSKICH Zrodzona w samym sercu Alp Francuskich Woda Termalna Uriage, w ciągu 75 lat przemierza swoją drogę przez wiele warstw […]
  • SENSILK to polska, rodzinna marka, która powstała z miłości do naturalnego jedwabiu i jego cudownych właściwości. Wszystkie produkty projektujemy, szyjemy i pakujemy w Polsce, w naszej […]
  • Olejki ESSENTIALS Premium Fragrances to sprawdzony i pewny wybór dla osób oczekujących najwyższej jakości, dzięki czemu każdego roku wyróżniane są w plebiscytach takich jak Laur Klienta, […]
  • Teraz każda czytelniczka Magazynu Mama otrzymuje prezent – 15% upustu na wszystkie produkty Bewit przez najbliższy rok – dostępne od razu po rejestracji. Tutaj jest link. Załóż […]
  • Czas spełnić marzenia po urlopie macierzyńskim! Zaplanuj #GładkiBiznes w 2023 roku! Mamy już 73 salony w Polsce! Ponad 10 w przygotowaniu! Sprawdzona formuła biznesu i realizacja […]
  • Nails Company jest polską marką kosmetyczną stworzoną z miłości do kobiet, które chcą dbać o siebie, a także rozwijać się w dziedzinie manicure. Jesteśmy obecni na […]
Newsletter
close slider

Zapisz się do newslettera